Advertising Creative Concept: Γιατί όλα είναι μια ιδέα…
Και ξαφνικά, εκεί που κάτι χαζεύεις, κάτι περιμένεις να δεις, κάτι ακούς ή κάτι διαβάζεις, έρχεται μια εικόνα, μια μουσική, μια λέξη. Έρχεται ένα δευτερόλεπτο που τραβάει όλη την προσοχή σου. Προκαλεί περιέργεια, διεγείρει αισθήσεις, φέρνει μνήμες, ανοίγει ορίζοντες. Αυτό ήταν: το μήνυμα βρήκε αποδέκτη! Και η διαφήμιση πέτυχε. Το concept, η ιδέα, βρήκε τον στόχο. Και αν αυτό ακούγεται εύκολο, κάθε άλλο παρά είναι…
Καλή διαφήμιση είναι η ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ. Και καλή ιδέα είναι η έμπνευση, είναι όμως και η γνώση.
Έχουν γραφτεί ολόκληρα βιβλία για το διαφημιστικό concept, οργανώνονται σεμινάρια ανά τον κόσμο για τη δημιουργική ιδέα, γίνονται αναλύσεις από ομάδες πολλαπλών ειδικοτήτων για το impact και το target, την επίδραση και τον στόχο μιας σωστά δομημένης διαφημιστικής στρατηγικής.
Το Concept – Η ιδέα
Καλή διαφήμιση είναι η αποτελεσματική διαφήμιση. Αυτή που θα φέρει αύξηση πωλήσεων, θα διατηρήσει τις υπάρχουσες, θα καθιερώσει την αξία ενός brand name, θα λανσάρει με επιτυχία ένα νέο προϊόν.
Καλή διαφήμιση είναι η ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ. Και καλή ιδέα είναι η έμπνευση, είναι όμως και η γνώση. Η γνώση που βασίζεται στην έρευνα αγοράς, στη μελέτη των νέων αναγκών, στον εντοπισμό του συγκριτικού πλεονεκτήματος ενός προϊόντος, στην ανάλυση των κοινωνικών συνθηκών, στην ορθή αντίληψη της συγκυρίας, στην αίσθηση του παλμού της αγοράς. Όλα αυτά μπορούν να μας δώσουν μια πετυχημένη διαφημιστική καμπάνια, μόνο αν βρουν μια ιδέα να τα εκφράσει. Ένα concept να τα στεγάσει. Ένα διαφημιστικό μήνυμα να τα επικοινωνήσει στους ανθρώπους. Με δημιουργικότητα και στρατηγική. Με σχεδιασμό και έμπνευση.


Σχεδιασμός διαφημιστικής στρατηγικής
Η στρατηγική δημιουργίας της διαφήμισης έχει εργαλεία, προϋποθέτει γνώση και απαιτεί σύστημα και προγραμματισμό. Αναλύοντας τα χαρακτηριστικά του προϊόντος, τις επιθυμίες του αγοραστικού κοινού, τις δυνατότητες των ανταγωνιστών, τα μερίδια της αγοράς, τη δημογραφική διαστρωμάτωση, τις εποχικές ανάγκες και τις μακροχρόνιες προοπτικές της καθιέρωσης στην αγορά, ξεκινάει ο σχεδιασμός της διαφημιστικής καμπάνιας. Όλα τα στοιχεία και οι αναλύσεις θα γίνουν η βάση στην οποία θα στηριχθεί το διαφημιστικό μήνυμα. Η δημιουργική ιδέα. Το advertising concept. Για να συναντηθεί το προϊόν με το κοινό του. Και όλα να πάρουν τον δρόμο τους…